

Za Kulisami Nazwy I Logotypu
Kikkoman to jeden z niewielu producentów, którzy szczycą się produkcją oryginalnego naturalnie warzonego sosu sojowego. Nasza marka jest znana i ceniona na całym świecie - to kwestia jakości. Wszystko, co musisz wiedzieć o Kikkomanie, zawiera się w samej jego nazwie i logotypie.
Naturalnie warzony sos sojowy od wieków stosowano jako przyprawę w kuchni azjatyckiej - głównie w Japonii. W dzisiejszych czasach naturalnie warzony sos sojowy Kikkoman wzbogaca smak potraw w wielu różnych krajach – od basenu Morza Śródziemnego po Skandynawię, od Azji po Amerykę. To nie przypadek, że Kikkoman jest światowym liderem na rynku sosów sojowych, a jego logotyp jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie.

Starannie zaprojektowane
Każda butelka sosu Kikkoman jest opatrzona słynnym czarnym logo. W 2008 roku wprowadzono dodatkowo logo w kolorze pomarańczowym - ciepłym kolorze, który kojarzy się ze słońcem i ogniem, a symbolizuje dobre zdrowie, młodość oraz witalność. Nowe logo i jego barwa są wyjątkowe również dlatego, że kolor pomarańczowy wykazuje działanie pobudzające apetyt.
To, że Kikkoman jest tak wyjątkową marką, zawdzięcza równie kultowej butelce, zaprojektowanej przez Kenjiego Ekuana. Jej niepowtarzalny kształt jest rozpoznawalny na całym świecie.
Piękna I Praktyczna: Ikona Designu
Design wpływa na poprawę jakości życia
Odkryj więcej