Podziel się na Google+:

ZAGRAJ I WYGRYWAJ!

Jesteś miłośnikiem marki Kikkoman i uwielbiasz sosy sojowe Kikkoman? Dołącz do naszej gry Kikkoman Food Pairs!

Jedna marka - niezliczone możliwości

Kikkoman to jedna z niewielu prawdziwych marek wśród sosów sojowych. Znany na całym świecie i ceniony za jakość naturalnie warzony sos sojowy od stuleci jest przyprawą używaną w kuchni azjatyckiej, a przede wszystkim w kuchni japońskiej. Dziś naturalnie warzony sos sojowy Kikkoman to przyprawa uniwersalna, która swym smakiem i aromatem wzbogaca kuchnie wielu krajów - od kuchni śródziemnomorskiej przez skandynawską po kuchnie Azji i Ameryki. Nie bez powodu Kikkoman to światowy lider na rynku sosów sojowych.

Nomen est omen

Nazwa Kikkoman, jak wiele nazw pochodzących z języka japońskiego, ma szczególne znaczenie. „Kikko“ oznacza żółwi pancerz, „man“ to liczba 10 000. Jeśli wierzyć starej japońskiej legendzie, żółwie żyją 10 000 lat i symbolizują szczęście, sukces i długie życie. Czegóż więcej może życzyć sobie przedsiębiorstwo! Z tej idei - wiele lat temu - narodziła się nazwa „Kikkoman“ i jej logo. Charakterystyczny heksagon składa się ze stylizowanej skorupy żółwia i japońskiego znaku kanji oznaczającego liczbę 10 000 i symbolizuje połączenie tradycji i innowacji.

Witalność i świeżość: logo przedsiębiorstwa

Każdą butelkę sosu Kikkoman zdobi znane czarne logo Kikkoman. W roku 2008 wprowadzono dodatkowe logo przedsiębiorstwa w kolorze pomarańczowym. Ciepła barwa, która przywodzi na myśl słońce i płomienie ognia, symbolizuje zdrowie, młodzieńczą świeżość oraz witalność. Warto też podkreślić, że smakowity oranż - kolor, który posłużył do stworzenia logo - budzi apetyt!